? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 2, 2009

11月2日的心情

今天的心情还算好吧...
但是有一些失落感...
这些失落感已经不是一两天的事了...
我不知道这些失落感是哪里来的...

考试很快就过了...
考完了我要做什么呢?
今天,
考试时下起了雨...
为我的失落又添了几分的忧愁...

我想起了很多事...
这些事都是我美好的回忆...
回想过去,
怎么与现在这群好友相遇...
心里不自觉的温暖...
毕竟他们也陪我经历了许多风风雨雨...

我想起了我的家人,
远在澳洲的哥哥,
在古晋读书的姐姐...
我多想和他们在一起...
想当初,
我们一起分享快乐、秘密...

我怎么会写出这些东西?
我自己也不晓得...
看看就好...

0 comments: