? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 1, 2009

今天的心情有点复杂,
不知道为了什么...
心里总有一种不舒服的感觉,
到底怎么了?
很想找人说说话...
但是,我要找谁呢?
好像没有人会听...
我要干吗呢?
我自己都不知道...
也许时间很快就过去了,
我应该也很快会脱离这种生活吧?
真的无言...
对这样的生活,
我还能说什么?
只能够继续活下去...
好好走我自己该走的路...

0 comments: